Full och härlig

Hej hopp era jävlar!

Faaaaan... så kul jag hade i helgen!! :D ha!
Det började ju hemma hos min underabara Alex som bjöd på food. Sedan bar det av till Eurobowl. Satte en och annan strike. (ingen). Och sist men inte minst stod jag läääängst fram och dansade/sjöng till Ison och Filles uppträdande på Otten. YES!
Inte nog med det hade jag kastat ut fina komentarer rätt högt, vilket inte var meningen, men aa de blev väll bara så :P

                               När man är full och härligt.. så är man full och härlig

Så är det ju bara.


198207-4


 198207-2
Här är vi. Goa och glada. Tydligen måste jag ha träffat på Karin när blixten träffat oss. Va vet jag. 


 Igår blev jag ju bara för glad när Sofia ringde. Både hon och Ida var på stan. Ida som då har varit i Åre sedan i december. Inte setts på en evighet. Och Sofia ska vi inte tala om. Sist vi sågs hade vi våra fina, men slitna studentmössor på huvudet. Det var i alla fall riktigt kul att träffa er tjejor igen. Er humor stämmer överens med min och det är guld.

Imorn skulle Malin in till klocket. Och därmed kanske ta er sväng förbi mig eller vice versa. Det ser jag fram emot =) en härlig och trevlig tös de där. ;)
 Sedan har det diskuterats resa till sälen. Får återkomma när det har diskuterats mera.

Egentligen är väll allt bra. Men. Imorse och igårmorse vaknade jag med 250 kg ångest. Är så piss trött på att ständigt gå och tänka på framtiden, utbildning, vad jag vill eller inte vill. AAHHHH!!!!!!! Jävla skit.

Hörre ni.. Vi hörs!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback