Välkommen Våren!

Tjenixen!

Fredag och fit for fight... .. .. eller nä. I onsdags när jag jobbade gjorde jag illa ryggen. Vet inte rikigt vad jag gjorde för det kom rätt plötsligt. Har funderat lite på vad som kan ha hänt och jag har kommit fram till tre orsaker:

1, Jobbet. Så klart. Förpestar både kropp och själ.
2, Skivstångspassen. I måndags bestämde jag mig för att lägga på vikter. Kanske inte var redoför det. He
3, Madrassen. Som jag sovit på hos min käre Alex den sista veckan. Jag veeeeeeeet att ni tycker det låter knäppt men vi båda vägrar att trängas i hans minibädd. Så vi är båda mykt överens om saken.

Men iaf. Tror ryggen har tagit lite extra stryk på sista tiden. Bara den blir bättre! GAH inte sämmre!

Fööööörr.. Vi ska ju till fjällen !!!!!!!!!!!! :D
Det ska bli kanoners. Dock är det ju till det gamla vanliga Lindvallen/ Högfjället men nu blir det ju mer Afterski och partaj som man tyvär missat när man varit uppe med familjen. Hoppas bara på en bra rygg och fint väder =) oh yes. Två veckor kvar!

Dock är det endast EN månad kvar tills ansökan till högskolan ska vara inne. Men jag tror TROR.. att jag ska läsa till barnmorska. Jag tror de iaf. Lite synd att det tar 5,5 år. Känns mycket. Men aa .. Så långt har jag iaf kommit i min utredning. Får se vad som händer.

Allt jag vill är att få flytta här ifrån. Tillsammans med min älskling. Ha ett eget kök, en egen hall, ett eget vardagsrum... aa ni fattar. Fy faaan så skönt. Frihet.

Idag är jag glad. Dels är det för att solen har varit underbar den här veckan. Vårkänslor om inte annat. Men mest glad är jag för att Linnea är hemma från Halmstad. Har saknat henne för mycket sen hon flytta. Ikväll ska Johanna, Linnea och jag laga lite go mat och gärna nån ännu godare efterrätt (= snacka lite gojja och bara vara vi =)
Linnea kommer ju hem över påsken också och även så gör min Amira =) då jävlar amalis ;P

Älsklingen bara jobbar kväll och då drar jag ofta och tränar. Det har blivit så på sista tiden när jag inte fått jobba så mycket. Tycker om att träna. Gör det gärna ofta. =) så är det med de.

Har ju funderat på att klippa mig. Boka in en tid. Just det gjorde jag idag. På Face. För mina ögonbryn. Så ehm.. fel det blev.

Till sist vill jag bara säga "Välkommen våren" Du är väntad och längtad.
Hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback