HOME!

VART SKA JAG BÖRJA?

Har varit hemma en vecka nu.. OCH vill bara springa och gömma mig. Ja det känns så.
Det känns konstigt att vara hemma igen. Jag saknar Australien så himla mycket.

Mycket har förändrats här hemma. Och jag hinner inte med. Att smälta allt. Tror jag.

Det är förskräckligt.

Jag behöver kusin NU! Ska absolut åka till henne så snart hon är hemma igen. MÅSTE.
Och Linnea.. min ansvarsfulla lilla vän.. Flytta hit, kom nära! Du behövs! NU.

Jag orkar inte.

Jag är sååå otroligt lycklig att jag gjort den här resan. Jag har vuxit så himla mycket. Och jag har sån tur att Alex var med mig. Vi har haft det så himla kul ihop. Visst älskling,, =) så mycket minnen vi delar ihop. Ni kan inte förstå vad vi varit med om. Det finns så mycket att berätta!

Det bara kokar i mig.

Amira kommer hem till helgen.. fint! Gött!

Tyvär var jag och Alex så trötta på lördagen när vi kom hem, så vi gick inte med ut. Men de tog vi igen denna helg.
Singstar hos Sandra. Mycket nöje. Cillen sjöng och dansa med ut till palace. Det var skoj.
image35
image36

Dax att börja jobba snart också.. piss pung för de..

Kyss er i röven!


How many special people change, how many lives are living strange.
Where were you while we were getting high?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback