Lediga tisdag

Hej ni!

Jaha, era brunfisar. Kul att man har jobbat tors-mån. Typiskt. Men pengar är allt, som jag brukar säga.

Idag gick jag iaf hem till klocket och satt i,, jaa det mulna vädret och läste bok och nt. Spelade piano, vilket jag numera gör allt för sällan. Vill ha den här!! Sen tränade jag, spelade gitarr, rensa lite i garderoben, laga mat och såg desperate. Fin dag ändå.

MEN nu till det viktiga.. I fredags blev jag bara för LYCKLIG då jag på systembolaget i HAGEBY CENTRUM får syn på (en av dom alla) öl vi drack DOWN UNDER, VB heter den och ah de va bara för härligt att hålla i en igen! Köpte en och har den i tyggt förvar. Inte i magen då, utan i kylen. Den kommer INOM EN SNAR FRAMTID förtäras då solen värmer som mest,, eller kanske på valborg. Nä,, jag ska nog dricka den i solen. Omg hej alkohlist! Nu ska jag sluta prata om den.



Ni har väl inte missat årets sommarplåga? Haha här är den! Inte så dum inte! Va tycker ni?



Åhh dumma dumma Nina som tackar så fint ja till att jobba valborgs kvällen. Brukar ju alltid ha de så fint och sova på landet. Nu kommer jag få stressa ut och missa grillningen. Surt. (Men jag ska inte klaga)

Nä, fira ni som kan! Morsning!
 
Som att vinka åt en blind, som att skrika åt en döv

Kommentarer
Postat av: Ann-sofie

Nina jag missar typ jämt alla storhelger eller andra tillfällen och fira nått. Jobbar jämt när det är något kul som händer. Det är tyvärr så det är att jobba inom vården. Trist men sant!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback