1 April och jag sket en sill!

Nääää då.

Haha! Jag är ju bara för härlig. Igår när det ringde på dörrn stod jag på toalettlocket. Hurtig som man är skulle jag hoppa ner och öppna dörrn. Istället blev det -AAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!! *PANG* ajajajajajjajajajaj!
Jag gled och pajja hela jävla toalettsitsen, föll ner på golvet och slog i knät i listen. Så jävla förbannat onödigt.

Finns det nåt roligare än att gå och handla en ny toalettsits? Mjää

Idag var jag ju då på infoteket. Mm.. Det var ju givande. Jag blev så peppad så jag gick rakt in på resia och frågade va fan dom höll på med. Och när jag ändå var i farten tog jag optikern på kungsgatan också. Har ju nämligen funderat på optiker och turism. Bland annat måste jag ju säga. Det finns fler alternativ. Visst ni kan tycka att jag är sjuk. Men det är jag också. Sjuk av beslutsångest. Men de vet ni ju som känner mig. Tack.

Vad tycker ni jag skulle passa som?

Jag älskar min pojkvän för mycket. Och jag tror jag informerar honom om det för mycket. Kan det bli för mycket att få för mycket? Jag tror det. Iallafall så önskar jag oss all lycka i framtiden. Och även till en speciell liten dam som väntar lycka ;) Och till er som bryr sig om min fåniga blogg. Hehe..

Idag har jag jobbat och de känns mycket bra. Ska även jobba imorn. Sen blir de kalas för lill kusin i Jursla.

Bye bye!

Vi är inte vuxna eller barn. Vi är människor med mer eller mindre livserfarenhet. 

Kommentarer
Postat av: Ann-sofie

Du som gillar att resa kan du inte jobba som reseledare i nått varmt och roligt land. Jag såg på semestersvenskar på fyran och blev jätte sugen på deras liv. Kanske nått för dig och bra arbetslivserfarenhet!!

2009-04-02 @ 20:07:52
Postat av: Anna

Jo det blir nog flott hos dig ikväll tror jag allt.. Haha.. Ska bli kul att komma hem till dig och se hur du har det... Vi ses snart!!!! Puuussss


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback