Jobbar måndag

Hej bloggworld! Hahaha...

Idag har jag jobbat 14-21. Trevligt att gå till jobbet. Men.... men, hur fan funkar vissa människor?

Framtiden är ovis och ett stort jävla frågetecken. Det är allt jag vill säga om det. Puh.

Måste komma på nåt bra att göra på min och alex 4 års dag! Tips!? Jobbar till fyra tyvär, men hm.. Klurar.

I lördags fick jag med mig min lilla arbetskollega Angelica till grillfest hos Kim. Det var längesen jag gick ut med killgänget. Och det var riktigt roligt! På otten fick vi syn på teliamannen. Skaka hand med honom OCH sen får jag syn på Joker från Rederiet. Haha! Och va säger jag till han då.. :P Var har du Uno? AAahahahaha! Sen dansade jag och Angelica sista lugna dansen med honom. Haha.. ja fråga mig inte. Tack för en kanon kväll Angelica, fint att du ställde upp! ;) Hehe..  



17 grader på fredag enligt nt! Woho! Vad händer då mina vänner?

Imorn ska jag och Alex vår städa. Ser ut som faan här. Om ni ville veta.

Påsken var härlig uppe hos mina kära morföräldrar. Morfar drog fram dragspelet och jag uppskattar det lika mycket varje gång. Fast jag dansar inte runt runt  längre som jag gjorde när jag var  liten. Hihi..


Träffade även min smarta morbror Åke och mina små kusiner. AAh Vad dom växer! Undra hur mycket man förändras själv nuförtiden.. Det känns ju inte som att det hänt nåt sen högstadiet.. Fast haha det har de ju. Men man märker det inte så väl själv.

15 eller 16 år.. Minns inte rikigt..

Nä good night everybody!

Now we´re lost in the haze

Kommentarer
Postat av: syster

HAHAH alltså älskar att teliamannen ser så jäkla dregg ful ut på bilden , och shit va joker har blivit gammal:O

2009-04-21 @ 11:29:17
Postat av: Ann-sofie

Kul med lite uppdatering. Det va på tiden!! Inte alla som dansat tryckare med Joker!! kram

Postat av: Angelica

Of course att jag ställer upp. Var en himla bra kväll...Måste göras om =)Hoppas du mår bra. Puss&Kram

2009-04-27 @ 22:17:40
URL: http://angelica88.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback