Solig måndag..

Våren har kommit! Aaaahhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh.. Rattmuffen får nu gå i ide.


Helgen har varit lysande! Hehe.. Kvällen hemma hos mig blev nog rätt lyckad ändå. Men puh.. inte lätt att städa, handla toalettsits, fixa håret, sminka sig och duka på samma dag. Men som sagt hade riktigt kul och vi blev ju sju istället för fem,, så gänget växer. Trevligt.



Nä nu får de bli lite lugna helger framöver.. Ska ev åka upp till den andra halvan av släkten i gävle över helgen. Saknar mina små morföräldrar.

Idag har avrit en riktig bra dag! Vaknade av att solen sken. Jag öppnade fönstret och tog en frukost bestående av skivad banan, hallon, blåbär, fil och start. Mmmmmmmm!! Satt och åt, solade ansiktet och lyssnade på radio. Sen tog jag och Alex årets första glass ute :) Satt sedan och sola en stund i folkparken,, Det var riktigt härligt. Tittade på ankor och alla utslagna blommor. Kl 17 var det träning i 75 min med syrran. Jobbigaste passet på läääänge. Gick hem i kvällssolen och åt middag med min älskling. Sen hem till Linnea en sväng. Mycket trevlig dag måste jag säga.

Saker och ting ljusnar när det blir ljusare.

Har tänkt på en sak. Tänk om ingen visste när den är född. Ingen visste sin ålder. Skulle man leva mer fritt då? Liksom inte känna det här att tiden rinner ur sina händer. Hm vet inte hur jag ska förklara. Men det är lite sjukt vad man kan hänga upp sig på åldern. Varför måste våra liv vara mätta i år?

Nä nu ska jag kasta mig på min darling som ligger i sockar och badshorts i soffan ;) hehe han är för söt.

Adjö
Den sista pusselbiten är ännu inte lagd

Kommentarer
Postat av: Ann-sofie

Fina bilder!! Va ju en lyckad kväll!!

Postat av: Anonym

Det var väldigt trevligt:).. Skulle inte du ta det lugnt några helger framöver...såg inte ut så igår ;)...tack så mycket vännen...Måste göras om snarast...Puss&Kram

2009-04-19 @ 21:18:42
Postat av: Angelica

Det var väldigt trevligt:).. Skulle inte du ta det lugnt några helger framöver...såg inte ut så igår ;)...tack så mycket vännen...Måste göras om snarast...Puss&Kram

2009-04-19 @ 21:18:58
URL: http://angelica88.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback