På benen igen!

Jaha hej hej!

Har legat sjuk i en hel vecka!! Men nu är jag äntligen frisk! :D

Annas 20 års fest var riktigt rolig. Kul när man kostar på sig en riktigt lokal fest med mat, dricka, dj osv.
Måste vart hundra år sen jag var på lokal fest sist.


Sen så har jag ju så klart ångest.. puh.. Har tagit hem massa kataloger från alla högskolor och universitet. Men GAH! Vad i H ska jag läsa? Har panik över mitt liv!!! Är så sjuk trött på att ha de.

För övrig händer de ju inte mycket alls. Alla levar i sina egna världar. Jag vill resa och träffa människor. För här gör man inte de. Konstigt nog.

Amira har dragit till Indien och guuudd jag hoppas hon har det bra :) Tänker på dig gumman!

Jag och alex har laddat hem prisonbreak och har sett tom halva säsong två. Mycket bra serie. Trist bara att man hört att den bara blir sämre.

Blä vad jag är trött på vintern.. Vill ut!! :D Vill ha sol och värme! :D

Burn me out, leave me on the other side..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback