Midsommar på Ölland! :P

DET BLIR MIDSOMMAR PÅ ÖLAND!
 
AHH så fantastiskt!!! Kunde byta med en tjej på jobbet och, jah. Imorn bär det av. Direkt efter jobbet.
Shit vet inte vad man ska ha med sig riktigt. Har ju aldrig campat så där på allvar liksom. Men fy fan.. RÖÖJ!!!
Syster ska med och det tackar jag fan för.. Hon och jag kommer ha så fruktansvärt skoj..
Solstol, grill, filt, öl, tält, vattenpipa, musik... AAAAHhhhhhh! Det är ALLT jag behöver :)

Måste packa vidare!

Svårt med kläder å så.. Hm..

Får lägga upp bilder från Johannas student när jag är hemma igen!

Ciao!

Fullast vinner!

Kommentarer
Postat av: Anna

Ja det var verkligen midsommar, allt som hörde därtill.. Hoppas ni hade det toppen på öland. Vilken tur att du fick ledigt!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback