Raindrops

Hej hej hej hej hej!

Lite solbränna har man fått och bra e de! Lika bra som att jobba massa nu i veckan när det är fult väder. Ha!

Har en skum känsla inombords, vet inte va de är. Började förra veckan. Liksom en känsla av olust, besvikelse, eehhh,, aa. Vet de fan.

Kanske att jag behöver något att se fram emot. Sommar efter sommar med jobb, jobb, jobb. Fy faan. Betald semester seems so far away..

MEN i helgen var det ju fint och då passade jag på att umgås med Linnea & CO. Grilla i parken med sol och öl. Kan ju inte bli fel.



Varför kan jag aldrig få en snygg inne frilla? Jo, jag vet inte vad det är. Är der bara omöjligt på mig? Är det mitt ansikte det är fel på? Nästa fredag ska jag färga mig.. Tusen spänn till några blonda slingor. Vilket lyft! Tummen upp.

Usch läs inte mer, fy så jag låter! För tillfället skulle jag vilja ta semester från mig själv. Går det?

Can we bring yesterday back around? Cos I know how I feel about you now

Kommentarer
Postat av: Linnea

härliga bilder, får vi ju göra om:)

2009-06-03 @ 14:48:51
Postat av: Ann-sofie

Jag vet hur du känner dig. Jobb varje sommar. Så hade jag hade i 5 år. Inget kul alls. Kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback