Time passes me by

Cilla var här nyss.. och hon var så rar att fråga vad som händer i mitt liv....

.................................           ........................................... eehhhh..

Jag bakar kakor, hänger upp tavlor, och funderar på vad jag ska göra med mitt liv.. eh.

Nåt måste hända och de NU! Det bara kryper i mig.. Vad gör jag med mitt liv? Och hur tråkig måste jag inte va som aldrig är riktigt nöjd. Jag läste en bok en gång för att försöka få mig själv att tänka om. Där stod det att jag ska vara nöjd med att jag andas automatiskt, att när jag knäpper med lyset så tänds min lägenhet och blabla.. aa men då tänker jag ibland innan jag ska somna; Jag ska vara glad att jag andas av mig själv.
Jag borde eller VI borde vara nöjda!!!! Det är helt sjukt att vi inte värdesätter de vi har mer egentligen! Men ändå så visst jag nöjer mig en stund att tänka så, men sen återgår jag till mina egna tankar,, Vad gör jag med mitt liv? Vad vill jag uppnå?

Livet är sjukt kort mina vänner!  Haha muntergöken.. jag ska va tyst.

Cilla, iallafall hon den lilla lurifaxen hade sökt sommarjobb på min avdelning och FÅTT det! :D Haha! Lilla gumman,, jag ska lära henne allt jag kan :)

Måste fundera på packningen till grannlandet! Har inte sett kusin på ett halvår! AH! Som sagt tiden går!



Ta hand om er!

You are the company you keep

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback