Blogg måndag

HEEEEEEEEEJJJJJJ ALLA GLADA!

Visst mår man bra när solen skiner? 

Kusin i Norge mår som kusin i Sverige :) Fint! Vi är ju lika som bär, nästan. Oslo var ju helt okej. Kanske att jag hade trott att det skulle vara mycket större och mer norska :P Torsdagen skulle vi på armani fest,, eeeh vi blev lite sega och kom inte ut förens 01:30. Joodå. fredagen var riktigt mysig. Käk och krogrunda med Lindus :) Riktig bra utekväll. Lördagen fick jag träffa kusins pojkvän och han va ju en trevig prick :) På måndagen tog vi farväl igen men vi ses ju till Johannas student :D




Mamma ringde här om dan och frågade om jag ville följa med familjen på spa hotel i Riga i maj. Jovisst! :) Tackar!

I lördags var de "tema" kväll hos Linnea. käka lite kina och släckte alla lampor. sen var de fullt ös till palace. Mycket kul :)




Idag har jag och alex varit på en lång promenad :) UNDERBART! Älskar när jag lurar ut honom en stund :) Sen fick jag även tid på infoteket på onsdag! BRA! Nu fan ska de bli nåt av mig! Hoppas jag !!!!!

I helgen bjuder jag hem mina jobbarkompisar. Ska laga käk och förtära endel alkohol :) Finfint!

Så dåligt det är med jobb nu. Ajaj.

Ikväll blir de laxpytt :)

Pusssssssssssss

Cant loose what you never had

Kommentarer
Postat av: Ann-sofie

Va ska du göra på infoteket? Ska du börja plugga?? Kul o träffa på dej idag!! Kollar in på din blogg med jämna mellanrum för att hålla mig uppdaterad!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback