Bio

Saturday night I feel the air is getting high,, like you babe..

Eller inte..

Jobb jobb jobb :) pengar pengar pengar

Igår när jag kom hem från jobbet ringde mamma och undra om jag ville gå på "Män som hatar kvinnor". Och de ville jag ju. Så de blev en myskväll med mamma och syrran :) Händer ju inte allt för ofta längre. Filmen var ju inte så pjåkig ändå. Men har man läst boken så ser man ju filmen på ett annat sätt. Liksom. HAHAHAHA förutom syrran då som trodde hon läst ettan men läst tvåan istället... Haha! Illa.

Å så var det spikat! Jobb fest hos mig den 4/4 :) Ska bli kul att bjuda hem tjejerna till mig den här gången :) 

Hehe och snart bär det ju av till Oslo :) 12 tim ska den jäkla bussturen ta. Så jag fick ju palla ner mig till bibban för att ha något att läsa på vägen. 

Nu ska jag styra upp mig för en kväll hos Linnea.. 

Adjö. 

Allt finns.. i mina drömmar


  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback