Vecka 10, måndag 2009

Tjenamoss! Läget?

Vilken häktisk dag :P typ.

Jobbet ringde och sa att jag kunde jobba imorn. Great! Kl 12:00 hoppade jag runt på F&S. Hem och duscha, skynda mig iväg till goa Linnea som bakat kladdkaka med jordnötssmör på :) Fint!

Hoppa på spårvagnen för att åka hem till mor och far för att hämta mitt paket med 100 bilder som kommit. Titta till min lilla lilla syster som fått nackspärr. Sen hem igen. Laga mat. Och nuuuu är snart dagen slut.

På fredag blir det partaj igen.. Jahopp jag tackar.

GUUUUUDDDDDDDD så roligt jag hade i lördags! :D Alkoholen grep tag i mig och poff så var jag försvunnen :) Tack för de! Mycket trevligt att min hjärna är så spexig på fyllan att den fick för sig att jag skulle sjunga dessa låtar på väg ner till otten..



HAHahahahahaha! Underbart,, underbart!



Otten var ju inte så dummt ändå.. Hehe härlig kväll,, skulle på efterfest meeeeeeeeen, nej. "Råkade somna" :P



I wonder where they are, the days we had, the songs we sang together

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback