Cinderella Kryssning!

Yes! Det fick bli en kryssning på fyra års dagen :) Och den hade inte kunnat bli bättre. Eller njaa.. Det uppstod ett litet problem dock... På vägen ner åt vi på nyköpingsbron. Duktig som jag är glömmer jag mina kort på brickan och åker vidare mot sthlm hamn. Jo. På bussen upptäcker jag att dom är borta. Ringer och spärrar kortet. Ringer nyköpingsbron och som tur är har dom mina kort. Men inga pengar och inget ID. Bra! Meeen tur i oturen så blev det ingen id koll och jag och Alex kunde pusta ut! HA!

Jag måste bara säga att min lilla Alexander, jag älskar dig sååå mycket!! Hur kan jag varit så lyckligt lottat att träffa dig? Jag älskar att umgås och leva med dig. Och mest av allt vara på upptäcksfärd och leva rövare med dig. Du är min andra halva. Tack för en underbar kryssning och för den fina klockan jag fick. Puss puss puss!




I´ve got my mind set on you

Kommentarer
Postat av: Ann-sofie

Vilken lyckad kryssning men otur med korten fast jag antar att det blev billigt för dig :) Tack för komplimangen på bloggen. Ska göra allt för att bli en toppen mamma!! kram

Postat av: Anonym

Haha, så dan du är Nina..Tur att allt löste sig ändå :) Ser ut som att ni haft en jätte mysig resa!

2009-05-11 @ 10:45:53
Postat av: Anna

Haha, så dan du är Nina..Tur att allt löste sig ändå :) Ser ut som att ni haft en jätte mysig resa!

2009-05-11 @ 10:46:22
URL: http://annajigholm.blogg.se/
Postat av: Elin

Grattis snyggisar!

2009-05-12 @ 09:56:32
URL: http://ewlwiwn.blogg.se/
Postat av: Anna

Haha, Jag vet :) Är du sugen på att hyra, 100:- per natt :D

2009-05-13 @ 11:52:32
URL: http://annajigholm.blogg.se/
Postat av: Linnea

så mysigt ni verkar haft de, härligt för er:)

2009-05-18 @ 20:12:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback