Förkyld

MMMMM Nu är jag väl bra arg! Kommer hemfrån Spa weekend och är helt förstörd. Tummen upp säger jag!
Va faan,, har legat i två dagar nu och kroppen är liksom totalt ur form. Är snorig och har kramper i kroppen OCH så har jag fått ett slags tryck över bröstet. Lunginfammation? Psykiskt? Jag vet inte.. Men igår när jag skulle hämta upp tvätten var jag så anfådd att jag lär lägga mig i sängen.. Weird.

Amira kom och muntrade upp mig lite och det va ju fint. Men mest av allt vill jag UT! Det är ju så fint väder! Jävla bajs röv!

Okej bilder från SPAt..



Härligt att få komma bort en liten stund. Men nu har jag varit i Riga två ggr och det får nog räcka!

Måste boka klipp och färgning,, Men orkar inte nu..

If only dreams could come true

Kommentarer
Postat av: Ann-sofie

Låter inte alls bra Nina!! Du får gå till farbror doktorn om det inte går över. Härligt med lite semester bilder!! kram

Postat av: Angelica

Vad trevligt ni verkade ha det=)..Blir lite avis. Vill med komma bort ett tag. Var ju tvungen att kika in på din blogg när du sa så där igår. Hoppas du har frisknat till lite i alla fall...Krya på dig. Kram!

2009-05-28 @ 14:19:57
URL: http://angelica88.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback