Jurmala Spa

Halla!

Nu har vi varit har i Lettland sen i torsdags. Igar var en riktig relax dag. Forst alskade hotel frukost, styrketraning, bubbla i pool, basta och sist tog jag tva spa behandlingar, bada i olja och ansikts mask. HARLIGT! Fanns en bastu man skulle skrubba in sig med salt och sen duscha av det. Man blev len som en delfin! Och sen fanns angbastu och massor andra med olika temp upp till 110 grader. Fin fint!
 
Idag har vi vara gatt i Riga. Inte shoppat sa mycket,, basta kop var ju spriten. ALSKAR handla billig alkohol! Men vem faan gor inte det?

Annars har vi bara haft det bra. Finns en lang strand som vi ocksa har traskat lite pa. Daniel var tyvar sjuk idag sa han stannade hemma..

Imorn ar jag hemma igen! Da laddar jag upp lite bilder.. tror jag =)

puss

Lev idag, imorgon blir du gammal

Kommentarer
Postat av: Ann-sofie

Låter härligt. Inte ett dugg avis!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback