Once up on a dream

Visst är det riktiga känslor i drömmarna? Vad skapar drömmar?  Jag har vaknat av mitt eget skratt och av ett påbörjat gråt. Visst är drömmar märkliga, verkliga och levande.

Hej!

Min armbåge är blå. Ja, det är den. Orkar inte förklara men ramlade som en stövel och slog i golvet på jobbet. Måste vart sen jag var barn sist jag var med om en sån smäll. Jaja, nog om de.

Hehe, valborg var rätt intressant. Jobb, Smedby, svart taxi, Citygross, allsång och eld, svart taxi, kebab, svart taxi får böter, HA!, hem, vakna med ett gammalt tuggummi i halsen och en fruktansvärd lukt på kläder och hår ;) Men kul var det! Speciellt att vimmla runt med älsklingen min.. Det är inte ofta men kul när det händer :)




På torsdag firar vi fyra år ihop och det ska firas minsann! Men hur får ni inte veta än! Speciellt inte Alex :) Hihi..

ÅÅÅHHHH TACK TACK TACK att det var fint väder i helgen. Fick en liten bränna och är grymt stolt.

Syster och jag tog en liten stads promenad och visst har norrköping endel fina platser ändå!


Min lilla lilla Amira ska any minute now arrive in STHLM ARLANDA! WHHEY! Spännande och kul att få hem tösen :) CALL ME AS SOON AS POSSIBLE!

Nä det får vara allt..

Tja!
 I vårens glada tid

Kommentarer
Postat av: syster

haha fulla och härliga ni ser ut på bilden ;D hoppas ni får det bra nu imon..:)

2009-05-06 @ 10:12:01
Postat av: Ann-sofie

Har du gått o ramlat på jobbet. Nu måste du berätta hur det gick till :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback