22 år och en vecka

Så.. min första vecka som 22 åring har varit si så här..


Måndag: Solosång i grupp

Tisdag: Dans

Onsdag: Skivstång

Torsdag: Jaa så jag älskar våra torsdagar när det blir soppa med nybakat bröd mmm :)         


Sparrissoppa med nyttiga grahams bullar blev det. Mycket gott!!

Fredag: Liten plugg träff med tjejerna i klassen, Idol.

Lördag: Jag, Amira och Alex åt middag och drack lite gott vin. Spelade kort och drog ut på krogen. Riktigt skoj =)


Söndag: Pluggar inte fast jag BÖR.


Födelsedagen min blev rätt lyckad ändå fast att kusin inte kunde komma och inte Malin heller som blev sjuk :(
Men som tur är kom Amira, sofie och hennes man med fler män. Jodå.



Sen så blev jag ju så fint firad av min älskade sambo som gav mig en hög med paket och nybakade maränger med choklad i. Det ni!


Åhh är det nån som har hört att det skall finnas en produkt called "tan in a can". Undrar vart man i så fall kan få tag på den? (Ni ser ju, I NEED IT) Enigt min källa skulle den finnas på Ica. SÅ moi tog min cykel och besökte fem av dessa i lördags.. Ahh vaddå desperat. Hehe men ingen hade den! Fuck.. Nån som provat den? Eller vet vad jag snackar om?

I helgen åker jag nog hem mot norr,, fader fyller ju år och jag har ju inte blivit firad..Så

aa hejpåer!


                                                                    I stundens hetta smakar jag på livet


Kommentarer
Postat av: Elin

Åh Grattis i efterskott! Pch vad snygga du var :) Kramar

Postat av: Nina

Man tackar :) :)

2009-11-23 @ 19:50:11
Postat av: Anna

Stort grattis i efterskott... Guuud vad fin du är på bilden :D

2009-12-01 @ 18:14:36
URL: http://annajigholm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback