Beat it!



Alltså de här med stringtrosa,, näää.. Idag har jag cyklat, vart i skolan och tränat med stringtrosa och näää,, det är ju fan obekvämt. Man måste ju va fan hela tiden gå och dra ut tråden från klyftan,, och de e ju inte så fint. Nää jag har nog blivit ovan.. Va vet jag.

WOW du skulle sett oss på halloween! Himla kul att klä ut sig, Malin rockade ju bara fett!! :D haha Det är ju sjukt kul att klä ut sig!!







Igår tog jag och amira en danslektion i Micheal Jacksons tecken. Det var riktigt kul! Det var stretch, styrka, "balett rörelser" och piruetter OCH koreografin till Beat it! Se här!

Sen blev det ju partaj i fredags med mina fina flickor, hade riktigt kul :) 
 


Jag och min man firade 4,5 år tillsammans i lördags. Det blev både för och efterätt,, och huvudrätt så klart ;) Sen bar det av till SF för att se Bröllops fotografen.

DET NALKAS FJÄLLENRESA mina kära vänner (ni 4 som läser min blogg) (haha!) JORÅ DÅ JÄVLAR I H*!


Nä nu blir de kvällsmacka med thé..

                                                                    Älskad är den som omtanke skänker

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback