I´m comin´ home!

Ni vet ju vad det är för dag :) SOPP och BRÖD TORSDAG!

Idag var det Alex som stod för matlagningen och det blev spenatsoppa med ägghalvor och nåt russin bröd :) Gott gott! I min torsdags iver sträcker jag mig efter en bröd skiva och doppar så klart min sjal i soppan ;L Typsikt.




Har jag berättat? Jag och Alex har ju varit LIVrädda för vår granntant. Hon gapar och skriker, stackars hennes gubbe tänker vi. MEN.. Idag då vi träffades vid soptunnan frågade hon om vi hör hennes gap. Nää, säger vi (så klart). Nehe, säger hon, min gubbe hör ju nämligen så dåligt och nu har han blivit senil också, inatt trodde han att lakanet var hans kalsonger så han försökte sätta på sig lakanet.. 
Usch, det kan inte vara lätt att se sin livspartner börja bädda för underjorden. Hemskt.

Idag på labben i skolan testade vi hur ett lögndetektortest funkar. Det var mycket intressant! Och det funkade! Nervsystemet är bra amazing.. Helt otroligt!

Imorn åker jag hem till Norrköping. Det blir new moon, fira mig och pappa, stan (tancan search), leta förfest, utgång palace (länge sen nu) och jaa bakis åk tillbaks till  Örebro på söndag. Det blir en bra helg :)

Vi ses!

                                                                            "How will I know who you are?"


Kommentarer
Postat av: sara

hej.

tänkte bara säga att tancan finns att köpa på skönhetssalogen på gamla rådstugatan eller vad den heter.. bakom filmstaden brevid willes el.. god jul

2009-12-03 @ 13:16:22
Postat av: Marie

Nina, himla dålig på att uppdatera livet i Örebro :) Händer det ingenting där eller?



Ciao Bella

2010-01-09 @ 18:51:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback