Bye bye punto!

Oj! Vad Alex mobil har ringt idag,, Han la nämligen ut punton på blocket och MASSOR har varit intresserade. 30 mail och över 40 samtal!

Men nyss va en kille här och köpte den. Och Alex är mycket nöjd ;)



Så nu fick vi ju boka swebus hem istället. 16:05 på fredag är jag back! Det blir fira systers 20 årsdag på lördag! Ska bli himla skoj! Sen ska jag fortsätta jaga böcker..

Ska ju klippa till och färga kalufsen på lördag med! Kan inte vänta!! Drömde att jag var hos frisören och fick en riktigt bred lugg och lite långt hår kvar där bak + alla regnbågens färger, lila, grön, röd aa de va hemskt.
Skulle vilja ha lugg faktiskt, det är fint, men vet inte om jag har tålamod att sköta den.. Hmm och mörkare färg blir det nog.. usch så mycket att tänka på..

Vad händer för er i helgen där hemma?

                                                                            Vad är mitt och vad är ditt ansvar?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback