Stilla helg, heliga helg

Jaa ni, här var man får ett år sen, klä får och skala fårpung mån till lör, kl 05-18.

 

Kan sakna Island ibland. De udda folket, helgfesterna hos tyskarna, de tuffa vardagarna, de iskalla promenaderna, lördagarna i bastun och lyckan på söndag då jag ringde hem till Alex. 
Det var så annorlunda :) Och vackert!




Men vaddå, det är väl fint i Sverige med :) Jag och Alex var på höstvandring i Örebro. 



Hehe,, Jag och min älskling. Vad har vi för oss? Vi åker till Ikea, matar änder och köper aftonbladet. Det går ju åt skogen det här med student livet!! Haha! Två helger i rad har vi inte gjort nåt!

Men det var trevligt att få byta min fasta säng mot en medel igår på ikea. Fattar inte vad jag tänkte med när jag köpte en madrass för 80 kg och uppåt!! ;D

Varje morgon så cyklar jag med Lasses nya låtar i öronen och jag tror att den här är den bästa av dom, från det nya albumet.




Okej, pinsamt! I veckan när jag satt på toa i skolan och TORKADE mig for dörren upp och hoppsan, Nina hade glömt att låsa. Fint!

Nä nu ska jag äta lite godis, se Americas funniest home videos och njuta av ännu en stillsam helg.

Hey, sa jag att jag klara första tentan? 

                                                                                                      Ett ljus i mörkret


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback