Byta säng?

Ops! Sov till 13:00 idag :s

Det blev ingen stage performance :p Jag sket it..
Men nu vill jag ha min cykel! Han skulle ringa i veckan men jag vill ha den nu nu nu!

Det var himla skoj att ha lite besök i helgen =) Alla fick plats och sov gott utom Johan. Han vaknade på en platt uppblåsbar madrass kl 04 ;D Alla mådde skit på morgonen och det bevisar ju att vi alla hade mycket trevligt ;D



På söndagen blev det taco och pizza buffe och bio med flickan som leket med elden. Mys söndag =)

Jag tror att sängarna vi köpte är för hårda :(
Har fått ont i ryggen sen vi köpte dom. Jag brukar inte ha ont i ryggen, men Alex sover bra på dom. Vet inte om jag ska byta min del. Man har ju 90 dagar på sig att prova sängen. Men de är ju så bökigt att åka tillbaks med skiten!

Friskisk och svettit Örebro.. Hm jaa ni är nog lite latare än F&S instruktörerna hemma. Är van att ha endel pass på 90 min, här är de bara 60. Njaaa det är svårt att börja träna på andra ställen när man vart på samma ställe i 7 år.. Men imorgon ska jag prova Dans Afro. Ska bli intressant. 

Ihelgen är det nollesittning, vet inte om jag ska gå..   

Sista veckan på den här kursen, sen börjar en ny. Trevligt.

???????????


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback