VINNAREN ÄR JAG!!!!!!

AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAHHHHHHH
HHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
JAG HAR VUNNIT EN CYKEL!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

HAHAHAHAHAH!!!!!!!!!! NÅGOT GLAD!!!!!!!!!!!!!!!

Blev nyss uppringd av en kille från kommun som påminde mig om att jag varit med på en tipspromenad på studentmässan. Där hade jag gissat på hur långt ett rep var ooooocccccchhhhhhh... MOI VAR NÄRMST MED GISSNINGEN!! HAHA!

Så nu har jag alltså vunnit en splirrans ny cykel. Med försäkring, med lås,, tjaa en hel jävla hoj!!!!!

:D :D

MEN

Han ville att jag skulle gå upp på scen på It´s SÅ 09 och ta emot cykel och va med på bild... ehm. PINSAMT! Vad fan jag som tänkte ösa gärnet, kan ju inte gå där och vingla =s Hm ajja de löser väl sig :P JAG HAR JU VUNNIT EN CYKEL!! :D:D HIHI

Tur att jag inte köp någon än! Har ju ringt endel blocket annonser :P HAHA!
Så tur jag haft, vann ju biljetten till It´s SÅ 09 där jag gissade rätt på antal tidningar OCH nu gissade jag rätt på längden i millimeter :P Jag är ju bara för GRYM :D

Jag har nog aldrig vunnit något så dyrt :D

Lucky me 


Kommentarer
Postat av: Linnea

fAAAN VA DU E BRA.....:)

2009-09-24 @ 21:49:05
Postat av: Ann-sofie

Kul att du börjat blogga igen!! Skoj med en cykel!! Ibland har man tur!! kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback