Rosor


Blää här sitter man och pluggar.. Men jag har fan kommit på att jag ska plugga mindre! Jag får alltid ett eller ett halv poäng ifrån VG,, usch är så trött på de. Samma sak var det ju på gymnasiet. VG+ mm man tackar. ÄH BLÄÄ.. Är så trött på att plugga nu. Vill ha sommar och roliga aktiviteter!

Igår kom min sötknopp hem med två rosor till mig.. Då blir man glad :)


Idag ska jag gå på min sista gitarr lektion. Lite trist för det är nu som jag känner att jag börjar lära mig. Men nää det är lite för dyrt och tyvär så tycker jag min lärare var lite för tråkig. Men men,, kanske att jag vill fortsätta nån annan gång..

På torsdag kommer jag hem till norrköping!! Då ska jag äntligen klippa mig!
Vad händer på valborg hörrni?

                                                                                                               räkmacka


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback