Vårsol, vårblommor, vårsång, vårskor

VÅÅÅÅÅRR!! Man tackar! Älskar att gå på asfallt igen ;D

Fy fan vet ni vad! I förregår låg det en uteliggare i våran trappuppgång och sov! AH! Inte nog med att ligga där och sova så hade han pissat på ytterdörrn också! UUUH!


Förra helgen skickade jag hem Alex för att få vara med kusin som hälsade på i Örebro. Jag var sjuk, så de va väl inte så lyckat. Men fest hos mig blev det och klasskompisarna kom och partade med.





Uuuh i natt hade jag en sån där hemsk dröm igen. Jag var gravid,, med tvillingar!! Det är ofta jag drömmer att jag är gravid och ångrar mig som fan!! Jag säger också ofta till mig själv i drömmen att det här måste vara en dröm, jag måste vakna!! Det är sjukt..

Just nu har jag praktik i Kumla och jag måste förbereda mig för att jobba kväll!
Det får nog bli en lugn helg eftersom att jag fortfarande hostar och har mig.

Adjö

                                                                            "Dust yourslef off and try again"


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback