I DID IT!

Är det något jag avskyr så är det att gå till frisören.
Japp, ni läste rätt.
Japp, och jag är kvinna.

Det är sjukt.

Men jag drar på det och månaderna går, månader som blir år.
Jaa det är sant.

Sist jag färgade håret var den 10 oktober 2009.
Jag gick hem och ångrade ALLT.

Nu 14 månader senare har jag gjort det igen.
Varit hos frisören.
Jag var sååå nervös igår kväll. Jag övade och övade på hur jag skulle säga att jag ville ha håret.
Och självklart visste jag ju inte ens det så jag fick dra fram en bunt med tidningar. Sen var jag igång. Jag rev av sidor, klippte ut den ena kändisen efter den andra.

TILLS
jag hade fått ihop ett helt collage av "min frisyr/hårfärg"
Frisören ägnade kanske en halvsekund åt att studera mina utklipp.
Sen var hon igång....


Och resultatet..



Jag är nöjd

                                                                                                   Äntligen


Kommentarer
Postat av: Elin

Det blev jättefint :)

Tack för senast! Hade ni kul sen? Oc nu är det inte långt kvar!!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback