Rätt ska va rätt

Så där ja!

Nu har jag knåpat ihop ett litet mail till Allers Förlag.
Dom är nämligen skylldiga mig en dvd film.
JAPP.
Borat för att vara exakt.

Jag gav Alex en prenumeration i julklapp förra året (by the way SKIT bra julklapp som håller hela året!) mm...
Allers lovade mig då om jag betalade för ett helt år med tidningen Cafe så skulle en gratis borat dvd dimpa ner i brevlådan.

Men nää. Allers skickar nu istället ett tack mail för det gångna året och erbjuder nu en ny prenumeration.
HALLÅ DÄR!! MIN BORAT FILM DÅ?

Så..

nu..

har ett litet mail träffat Allers inkorg och imorgon skall detta redas ut!
Självklart skiter jag i borat filmen. Men hey! Rätt ska va rätt!!

-----------------------------------------------------------------------

Hej!

Jag gav förra året en prenumeration till min sambo i julklapp på tidningen Cafe. Prenumerationen erbjöd 12 nr och en borat film. Erbjudandet gällde för studenter via mecenat kortet.

Nu har vi fått ett brev om att prenumerationen snart är slut och erbjudande om att förnya. Men vi har fortfarande inte fått filmen?

Vi vill gärna fortsätta med tidningen men undrar nu om vi blivit bortglömda?

mvh Nina

kund nr 256993890

-------------------------------------------------------------------------------



                                                               To be continued..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback