Snart så!

Här sitter jag och smygtaggar inför juldagen, nyår och fjällen..
Hehe alltså jag sitter nu inte och super men lyssnar på lite dunka dunka musik :)
FY FAAN va kul det ska bli!! ..fjällis och kryssning til the dawn!
Ahhh..

På sista tiden har jag börjat känna mig lite gammal. Jag har liksom tappat stinget.
Känner inte för att festa och röjja runt. Man blir nog lite mer rädd för att göra bort sig ju äldre man blir.
Men nu får det vara nog!
Jag är ju bara 23 :) FAKTISKT!

Så nu sitter jag här och små taggar iför alla bravader som inom en snar framtid skall utspelas.. Och jag ska röjja och bara njuta av denna korta tid vi lever. Plötsligt en dag vaknar man.. och upptäcker att man har 10 barn och en papegoja. Den dagen är tack och lov inte här än.

May it be

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback