Praktikant Nina Magnusson

Så där jah, 7 veckors praktik ÖVER!

Har varit riktigt bra sju veckor faktiskt. Först fem veckor på infektions avdelningen på USÖ och sedan två veckor på vårdcentral i Frövi. Mycket lärorikt må jag säga. Aning pinsamt bara när jag råkade säga till en läkare att jag skulle gå in och ge honom (patienten) sex.
Fan inte visste jag att det var läkaren som satt där jag trodde det var min handledare och hon visste ju att jag skulle ge patienten sex enheter insulin. Men jag ville bara försäkra mig igen genom att säga i förbifarten att jag går och ger honom sex nu.

Fint..
Vad gör man??

Btw sa jag att jag såg ut så här då...




Haha naaa snarare så här





Jaaa meeeen nu är det över.
FAST jag har MASSA plugg över jul och nyår.
Bajsigt.

Det är krig mellan mig och Allers.
Så här skrev dom tillbaka på mitt mail.

-----------------

Hej och tack för ditt mejl,
Den beställningen vi har fått in till er är inte med någon premie, utan är till ett rabaterat pris istället.

-------------------

Men då jävlar lackade jag ur.. Så mitt svar blev..

-----------------------

Hej igen!
 
Ni verkar ju fortfarande ha samma erbjudande som förra året? Ni skulle kanske gå in och titta på den här sidan
http://www.studentprenumerationer.se/studentrabatt-pa-tidningen-cafe.asp där står det Denna vecka får du dvd-filmen borat (värde 199 kr) med denna prenumeration. (precis som förra året)
 
Som jag skrev beställde jag 12 månaderns prenumerationen via mecenats student rabatter.
 
mvh Nina

----------------------

Alltså ni ser ju själva! Who´s right?

Dom jävlarna ska få smaka rödbeta!

                                                                                                 Between you and me
EDIT: 

15 sekunder senare..
Jag var tvungen att gå in på adressen för att se att erbjudantet var kvar så jag inte ljugbloggar
OCH DOM JÄVLARNA HAR TAGIT BORT DEN!
Som tur är såg Alex i förregår att erbjudandet stod kvar.
Så nu har dom tagit bort det UTAN att skicka ett ursäkta mail till mig.
FY FAAN ALLTSÅ.. PINSAMT ALLERS!

                                                                                                 I win


Kommentarer
Postat av: Ann-sofie

På dom Nina!! Hejar på dej!! :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback