Bajsigt

Ajaj, nu har jag varit så nervös, taggad, spänd inför imorgon så jag bajsar diarre.. Eller så beror det på att jag suttit med mitt AAAAS BLLÄÄÄ TRRISSTTAA ARBETE sen imorse så datorn har värmt upp magen då jag vilat den på mina lår.

Jag vet inte

Eller så beror diarren på att jag har tvång badats i hett vatten två gånger idag. Jag har nämligen smörjt och skrubbat mig med olivolja då jag inte fick bort mitt brun utan sol färg.
INTE kul att vara bajs brun prickig på nyår. nej fy usch. Nu är jag istället illröd av skrubbmärken på kroppen. Heyy.. fint.

Men imorn åååh då ska jag ut och skeppa. Slå ankare vid baren och göra delfin volter på dansgolvet.

Det ni! De ska bli skoj!



                                                                                                  Watch out!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback