Underbara sommar!!

Hey har ni sett!! Jag har nog krympt igen!

Är det bara en slump att jag ser så fjantigt liten ut på bild.. eller vad fan??!!
Daniel mig kära bror tog det här kortet i helgen. Gud så vi har frossat i gott gott hos kära mormor och morfar.
Dom är ju för goa. Mormor har ju lite svårt med svenskan och det blir lite missförstånd ibland. Som när jag frågade hur min 13 åriga kusin Lovisa hade det, så sa mormor..
-Hon och hennes flickvän har parat sig.
-Eehh aahaa,, Det tog två sekunder men sen fatta jag att hon och hennes kompis har badat. OKEJ.

Morfar å andra sidan är bra på svenska, eller hyggligt. Men han är också bra på uppfinningar. Senaste var att han lagt in korkmatta till fåglarna i deras fågelholk. Han tyckte att dom skulle få lite extra till midsommar. Haha han är ju för rolig..


När vi inte har ätit gott har vi legat på stranden som ligger 5 min från deras hus :) 

Nu är jag ledig ons och tors.. lovely. Blir bad, käk med farsan och sen utgång imörn! De ni!

                                                                                                   my satisfaction


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback