Fashion fashion fashion

Fuck you you fashion bloggers.. Today I´ve done some serious shopping..

You heard me..

Efter floppen på barkabys outlet i sthlm kände jag att jag måste ta tag i mig själv. Alex och Sallin kom hem med flera påsar var och jag kom hem med.. en kartong. Endast ETT par skor för 199 kr blev det på en shopping runda på ca 5 timmar. JAG ÄR JORDENS SÄMSTA SHOPPING BRUD. 



idag åkte jag ner på stan själv, utan press och med all tid i världen och vips fyra klänningar och ett par byxor senare! Jag hade stor shoppat!! Och jag är riktigt nöjd med allt!! Wiii :)
Om två veckor är det semester och då hoppas jag att få dansa runt i mina nya inköp :)



Härliga örebroarna som kom och festade loss med oss. Vilket partyglatt gäng vi är tjejer!! Me like.

Hörreni.. Det här med sista minuten.. Är det så jävla bra egentligen? Blir det billigare? Tycker allt verkar så dyrt..

                                                                                        Sweat from my balls

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback