JÄVLA NÖTTER!

ÄR DET NÅT JAG HATAR SÅ ÄR DET FOLK SOM SPOTTAR NÖTSKAL I SPÅRVAGNEN!!

Jag kan nästan inte hålla käften och vill ju bara säga nåt.
Från Lokegatan till klockaretorpets centrum klurade jag på vassa kommentarer som skulle få dom att dö av skam. 

"Ska din mamma ta upp dom där efter dig eller!?"

Nej. Absoult ocoolt sagt.

"Du tar väl upp dom där efter dig?"

Tss. Dom skulle skratta åt mig.

"Du, jag tror jag känner igen dig, jobbar din bror på resturang/ kiosk? Du kan hälsa honom att vi kommer tio stycken imorn och spottar nötter i hans resturang för det verkar vara nåt som är populärt i er familj"

Tjaa den var väl den bästa jag kunde komma på. Men så klart hann dom gå av och jag måste ju erkänna att jag är en feg jävel. Så jag sa ju inget. Försökte ge dom en sur arg blick men dom tittade inte ens på mig.

MEN FAN SÅ ARG JAG BLIR!!  VET HUT UNGJÄVLAR!!


                                                                                 Tänk när, tänk hur, tänk om..

Kommentarer
Postat av: Linnea

Håller verkligen med dej, ungjävlar nu för tiden;), i haga tycker de om att kasta glasflaskor på trottoaren och åka där bak på spårvagnen, det är ju livsfarligt för f**a!

2010-06-16 @ 21:12:42
Postat av: Anonym

hahahahaha! guld

2010-06-16 @ 23:02:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback