Tips onsdag!

Hej!

Då bor man i klockaretorpet igen! Shit va skummt.


Vill bara tipsa om dessa super helpers! Jag har insett att jag inte kan klara mig dagen efter utan bakisbrus!
SÅ igår cyklade jag till Lidl och köpte två rör.. Självklart var det rea 50:- 35:- st. Skynda er om ni vill rädda sommaren!! ;) 





Ett annat tips är den här härliga boken som jag snart läst ut på bara två dagar! Den är underbar!
Skulle uppskatta lite boktips hörrni! :)

Privat : mejlkorrespondens























Mattipset!
Fyllda auberginer.. Så gott gott! :) Konstigt att inte laga mat åt bara mig och Alex.. Nu lagar jag för fyra personer! Det är lite skillnad!



I lördags blev det parkhäng, jävligt skum förfest i haga området och sen en tripp till otten.. Det var inte igår! Men det var kul! :D Gillar dock inte att jag behöver ta taxi hem från krogen.. BLääää inte van vid det, speciellt inte summor på 170 spänn!!!!!!



På måndag börjar jag jobba på sjukhuset!! AAHH.. Jobbigt att vara ny!


                                       Nycklar, djur, kamp, åtrå, bråttom, klämma, choklad hav


Kommentarer
Postat av: Ann-sofie

jaha funkar bakis tabletterna. Jag hade tänkt köpa sånna för länge sen men trodde inte att de funka. Men kanske kan vara bra att ha till sommarens vindrickande :) Lycka till på jobbet!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback