Två nätter i göteborg


Eftersom jag och Alex inte kunde fira våran fem årsdag så där lyxigt som vi ville så bokade sötknoppen en resa till gbg! :) 

Härliga matsäcken :)




Jag vann nyckelring och fick en polkagris.. Mycket nöjd!

Ja de är väl så här jag ser ut i era ögon förstår jag.. ;P

Då var det dags att fira!! Lite bubbel var ju med så klart!

God mat...

God man..

Goda drinkar..

Jaa de är så här vi minns resten av kvällen.. Blev väldigt suddiga minnen efter tolvslaget. Eller hur Alex? ;D

Så härligt att bara dra iväg så där. Synd bara att man inte alltid har kappsäcken full med pengar. 

                                                                                            En värld full av liv 

Kommentarer
Postat av: Ann-sofie

Mys pys!! Hur går jobbet då?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback