Viiiiiilken härli´da!!

Igår när jag var på jobbet hittade jag en sån där mät remsa på väggen som fanns hos skolsköterskan ni vet. Mm, jag blev så nyfiken så att en jobbarkompis fick mäta mig. Jag tänkte att jag borde ju växt en eller två cm sen sist. Det var ju säkert över 6 år sedan jag mätte mig.

Jag skulle aldrig ha utsatt mig för detta, för när hon säger att jag är 155 cm tappar jag hakan.
VVAAAA?????????????????!!
Näääää, jag är ju för fan 157!!!
Nä, nä, nä, tänkte jag. Det lär vara fel. Mätremsan är fel uppsatt på väggen.
 
Men så idag när jag och pappa var ute och åkte hoj, tog han ett kort på mig när vi väntar på båten, och nu när jag ser den här bilden så börjar jag nog fan tro att den stämmer.
Jag ser ju för fan inte ut att vara mer än tio år!!

Jag sitter ju och as garvar åt mig själv och så blir jag lite orolig.. Tänk om jag krymper?
Är detta nåt ni har märkt utan att säga till mig? Enligt bilden är jag ju för fan inte längre än en gatuskyllt!

Shit pommes fritt!
 

Har haft en underbar dag!!

Först var jag hos Amira och solade mig så fin. MEN MEN MEN hörrni jag gjorde där min första midsommarkrans!
Utan nål utan tråd. Av bara lite ogräsblommor Amira hade på sin tomt.

Längtar till midsommar nu! Vi blir ett gäng ändå.. Puh, kändes rätt tomt på folk där ett tag. Men ca 12 räcker väl för en midsommarfest! :D

Lite fler bilder från cykelturen

En glass i Mem, en höna kom och bet mig i vaden.

CP höna



Sen blev det en promenad med syster med snack om midsommarfesten!




Visst är sommaren underbar! Så mycket man kan vara med om på en och samma dag! 


                                                                        Det är rena turen att vi har naturen


Kommentarer
Postat av: Ann-sofie

haha Nina! Du är nog inte längre!! Men vad gör det? Vem säger att man har roligare som lång :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback