Egen hårinpackning


Thihihihi så här ser jag ut just nu.. Alex har hjälpt mig att sno in håret med plast. Jag har nämligen gjort en hårinpackning bestående av olivolja och äppelcidervinäger. Luktar skit. Men resultatet skall bli slående.. Har jag bestämt.

Idag följde Alex med på skivstångspass. Det var kul.. Länge sen jag träna med någon. Han va duktig men jag var starkast eller "uthålligast" som Alex kallar det ;)

I onsdags var jag, Malin och Ida på Hugo när dom firade 10 år. Stammis syrran fick ju ta med en vän och när det bjöds gratis dricka och mat kunde hon ju inte tänka på någon annan än mig. Buffen var lyxig och god, och att beställa vilken drink man vill i baren är ju aldrig fel. Synd bara att det var så förbaskat kallt.



Helgen fortsatte med godheter hemma hos mormor och morfar. Lite vin, ost och kex med kusinerna på fredagen och sedan en hel dag med syster i sthlm i lördags. Jaa ännu en trevlig helg har gått..

                                                                                                          Från och till

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback