Härliga helgnöjen!

Heeeeeeeeeeeej!!

Ahh efter en sån här rolig helg är man glad ända in på veckan :)

I fredags var det den 7 Maj 2010 och det innebar att det var fem år sedan jag och Alex ingick partnerskap.
Det är fasansfullt hur snabbt tiden har gått!
Eftersom Alex hade tenta på lördagen fick de bli en aktivitetsdag i Örebro.
När Alex var i skolan passade jag på att baka bullar, kakor och göra lyxiga räkmackor. Sen drog vi till stadsparken och njöt av solen, räkmackorna och kajsa Wargs hus i Wadköping.






Sedan åkte vi lite vilse i Aspholmen innan vi hittade Lager 157, där det fyndades lite t-shits, koftor och en sjal.


Sen bar det av till naturens hus. Vi hittade en bänk och drack te och kaffe till nybakat fikabröd :)



Snacka om pensionärer!! Haha,,

Sen bestämde vi att göra oss av med alla småmynt vi hade liggandes här hemma. Vi fick ihop de till 100kr, och jag, ensam, så klart, alex skäms ju för allt, fick gå in i kiosken och be om fyra trisslotter för alla mynten. Kioskägaren blev jätteglad och brydde sig inte om att räkna och önskade mig lycka till.
Och vi vann.... 100kr ;D



Sen beställde vi hem käk och såg "Shutter Island". As bra film.. Leo är ju så himla bra skådespelare! 



Det blev en trevlig dag, speciellt när Alex överaskade mig att han bokat två hotellnätter i Göteborg  :D yeah.. gissa om jag blev glad när jag fick veta att de bjuds STOR frukostbuffe.. Ahhh är det nåt jag älskar är det frukost!! Och Alex så klart ;P

MEN i lördags blev det ännu roligare!! Då kom hela grabbgänget upp, och alla töser från skolan, och festade hos oss. Det blev en riktigt rolig fest med lite lekar, tequila och så klart hög musik.


Hehe jaa sen blev de utgång och mycket dans, mcd och skratt ;)

Det är alltid lika kul när Alex vänner är här.. Man får sig ett bra skratt :) Det var länge sen jag skrattade så mycket som i söndags när Jessica och Collin drog blåsningen på oss allihop. Bra jobbat hörrni! :P

Nu är de tid att se Håkans bar!!

Puss och kramar! 

                                                                                                  Byta hudkostym

Kommentarer
Postat av: malin

hahah Alex ser ju jäkligt road ut på alla bilder förutom den ni käkar bullar, då ser han nöjd ut:D

2010-05-11 @ 22:15:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback