Hmm.

Så här är det i mitt och Alex förhållande.

När Alex blir tvingad och kolla på en romantiskfilm blir han lätt uttråkad och undrar alltid när den ska ta slut. Jag sitter och gråter för att filmen är så rörande.

Men...

När jag blir tvingad att kolla på fotboll blir jag lätt uttråkad och undrar när vi ska byta kanal. Alex sitter med ett brett leende för att barcelona har vunnit la liga. När alla spelare står och hoppar och håller om varandra ler alex ännu mer. (Händer just nu as we speak)

Så slutsatts. Ett fotbollslag med två förälskade bögar som vinner VM skulle vara en ypperlig film för mig och min karl. Var hittar jag en sådan?

                           I´ve got too much life running through my vains going to waste


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback