Lördag

Alltså ojojojOJ vilken kanon dag! :D Fy fan va jag ÄLSKAR SOLEN!

Imorse packade jag filt, nackellack, vattenflaska, bullar, böcker och anteckningar i min stora väska och gick till sveaparken.. Precis innan jag skulle gå la jag över lite gyllene tider låtar på min mp3. JAG VET.. Men alltså gyllene tider när sommarsolen kastar sig över en :) aaaaahhh nu jävlar kör vi en sommar till!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! ;D

I SURVIVED WINTER 09/10!!!

När jag låg där och käka bulle så fick jag ett sms och vips så blev de bestämmt att en utgång skare bli!
Plugget gick sådär. Men OJ vad jag njöt!

Sen kom jag hem, bytte om, och tog ett varv till gustavsviksbadet.. Shit va de är jobbigt att springa och så röd man blir. Såg ut som djävulen själv i ansiktet när jag tittade mig i spegeln när jag kom hem.
ps. Ska jag springa ute så MÅSTE jag inhandla normala springkläder.
ps. Måste kasta mina shorts som det står "Totally true love" på med massa hjärtan. Inte ens min kusin på 13år skulle ta på sig dom.

Nä nu måste jag göra mig fin för att sedan marschera ut på stan..



                                                                          Du är en gangster älskling

Kommentarer
Postat av: Elin

Ja det tycker jag verkligen! Jag är ledig hela helgen. ;Men finns det ingen som har sommarstuga där vi kan vara :P

Postat av: Ann-sofie

Var länge sen jag var inne på din blogg men nu har ja läst lite för att se vad du haft för dig! Blir det vån 3 i sommar oxå?

2010-05-25 @ 14:08:09
URL: http://annsofie83.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback