Midnatt råder



Man bli aldrig för gammal för att läsa veckorevyns sex frågor. Oftast kan man skratta gött åt de oerfarna små ungdomar som undrar om de fått en orgasm eller om man kan ha sex när man har mens.. ööö.
Men jag kunde inte sluta skratta åt en fråga där svaret var lite överdrivet.. va fan vi är ju inte födda igår liksom..

Fråga: Vad kan jag använda för "saker" när jag onanerar? Har du några tips på saker jag kan använda som finns hemma?

Svar: Ja, du kan väl egentligen använda vad som helst med en form du gillar, om det inte är vasst på något sätt. Vi har ju klassikern gurkan, ljus (givetvis inte brinnande) och duschmunstycket.

Hahaha vem fan skulle stoppa ett brinnande ljus i fittan?!

Nu undrar ni kanske varför jag ligger och bloggar kl 00:10 på en fredag.. Och jag ska säga att jag har fan ingen aning. Har inte gjort nåt vettigt alls idag. Förutom en linssoppa. Och pluggat lite. Thats it.



Heyy fick mitt sommarschema idag!! Gissa om jag blev glad när jag såg att jag är ledig midsommarhelgen!! YES! Jobbar midsommarafton dock men till halv fyra och det är ju helt okej :)

                                                                                                    Våga göra fel


Kommentarer
Postat av: Elin

Hej :) Vad ska ni hitta på på midsommar? Killarna verklar ju aldrig ta tag i det och det är ju snart! Puss


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback