Sommarlov

SOOOOMMAR SOMMAR OCH SOL!!! AAAHHHHHHHHHHHHHHHHH!!!!!!!!!!!!!!!!!

Okej! Här packas det för fulla muggar!! Puh svårt det är när man inte ska ta med sig allt men typ allt.

Och för att backa i tiden så!!

v.20
Minifest hos mig igen.. Fanny, jag och två andra tjejer kunde inte motstå alkoholen och en utekväll var givet.




v.21
Fredag: Sista tentan!!!! SOMMARLOV! AVSLUTNINGSFEST!





Lördag:
Ny butik på gatan har öppnat. Hemmakväll heter den och är typ en vanlig kiosk.. KAN MAN TRO!
MEN!
HELVETE det var den bästa godis kvaliten jag någonsin skådat!! Och när jag tog en tugga.. MY GOD! För att vara en sann godis älskare var detta som att få en fontän orgasm,, Alex sa åt mig att sluta stöna på vägen hem från butiken. Färskt godis är nu mer det bästa jag vet!


Söndag:
Jag har väl nämnt att jag ska börja springa, jodå. SÅ. Jag tog och cyklade ut till Stadium outlet och fann mig ett par bra nedsatta skor som passade utmärkt. Nå, inte så dumma va?

Efter mitt skivstångspass ställde jag mig och lagade min favorit rätt.. Wok med kyckling och nudlar.. MMM!



v.22
Good-bye for now! Avskeds middag med tejerna och till sist ett glas rött. Jag hoppas vi ses i norrköping i sommar tjejer! ;)


Tisdag: Till vårdcentralen, nu jävlar ska huvudklådan DÖÖÖÖ!!! 
Mamma kommer och hämtar prylar! Träna och frysa kortet! PACKA!

Onsdag-Fredag: Göteborg med min käraste,, Ska bli 20 grader och sol. MAN TACKAR!

Lördag: Blir särbo och får 3 sambos! Herre gud hur ska det gå att flytta HEM igen?!?!?!

                                                                    
                                                              Life is a rollercoaster you just gotta ride it


Kommentarer
Postat av: Ann-sofie

Jag trodde att köttfärssås var din favorit mat :)

Du lever ett riktigt studentliv märker ja. Fest hela tiden :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback