Latest news

Hej allihop!


Det är inte ofta man blir glad av brev längre. Men när man får ett från Chris och Gloria i Australien så blir man varm om hjärtat :) Vi bodde hos dom i en vecka och jobbade på deras organiska farm. Vi hade riktigt kul tillsammans. I julas skickade vi ett julkort men vi trodde det inte hade kommit fram eftersom dom inte svarat. Men bättre sent än aldrig. Gud så glad man blir!! :)






Den här iden fick jag av min kusin som hade flera glasburkar med ljus. Det var fint tyckte jag och tog tillvara på burken från pastasåsen igår. Vad tycker ni? Alex tycker jag är en luffare :P





Nybakat igen! Det är ju för härligt. Hade jäst och mjölk som gick ut idag så jag tog tillvara på varenda droppe ;) Synd att de bara fanns vita vallmofrön. Hade sett bättre ut med svarta. Men gott ska de bli och dessa ska ätas till housewives ikväll! Mmmm




Nu när gitarrlektionerna är slut får jag äntligen välja låtar själv.. Så jag kunde inte låta bli att hänga en stund på bibban igår och hittade endel bra noter,, men mest som passar till att spela på piano. OCH nu är jag brrra sugen på att komma hem och spela "bellas lullaby" från twilight och flera låtar från Enya. Sorry familjen..

Visst är låten vacker?




I lördags åkte jag och Alex hem från hans föräldrars nya land ställe. Vi skulle ut och ro men båten var trasig ;L Men på hemvägen såg vi en starkt lysande regnbåge.. Och visst ser det nästan ut som någon från ovan har sänt ner vägen till himlen! Regnbågar är ett häftigt fenomen.. 




På valborg var vi hemma hos Amira. Tyvär blev de inga bra bilder så de fick bli den här när vi är påväg till efterfest. Hade med oss massa sprit men alla däcka :P Så kan de gå. Kvällen innehöll grillning, öl öl öl, bubbelbad, utkastning av taffsande stockholmare, engelskman som däckade av sitt eget ölspel och så klart efterfest på de ;D

                                                                                                       So long suckers!


Kommentarer
Postat av: Lára

Hæ sæta ;)

It so nice to read what´s happening Nina. Ahhh I know the feeling when you get a letter, it´s the best! But it´s a shame that I don´t write more often myself... :p

I´ve also seen this candle in a jar thing and I think it´s cozy... One girl I know had her kids paint the jars also so it looked really cute.

What are you studying and how is it? You´ve moved from your town, right?

The lullaby is beautiful, and awesome to hear that you´ve been taking guitar lessons!! Yeeeeeeeeahh!

Knús og koss

Lára :)

2010-05-04 @ 21:29:44
Postat av: Collin

"engelskman som däckade av sitt eget ölspel" vem stog fortfarande upp efter det?? Jo JAG!! Stolt att du känner mig huh? :P

2010-05-04 @ 21:39:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback