I want candy


I lördags blev jag och Alex bjudna på en riktigt god kladdkaka som hans mor bakat. Den skulle tydligen innehålla cocosmjölk. Så jag googla runt lite för att hitta receptet men ack.. så kom jag in på de här godbitarna istället.. Det vattnas nåt otroligt i munnen!! AH så gott de ser ut!

Marängbomb med jordgubbar och hallon.


Nougatkaka.


Klassisk brownie och rostad kokoskaka.
Usch jag har kommit in i nån mat svacka. Så fort jag ätit så tänker jag på vad jag ska äta här näst. Shit.. inte bra.

Sen googlar jag resor också... Känns så himla rörigt alltihop. Alex vet inte om han kan åka i sommar och då vet jag inte om jag ska vänta och se om han får ledigt eller om jag ska dra ihop nåt med syster.
I helgen skulle ju jag och Alex ha åkt på nåt romantiskt eftersom vi firar femårs jubileum. Men typsikt så har alex omtenta på lördag så vi får stanna här i Örebro. Känns för himla trist.
Hörrni!! Har ni några bra tips på vad man kan göra?? Det vore uppskattat!

Men på lördag kommer iaf några av grabbarna upp och mina damer från uni och festar med oss.. Det ser jag fram emot!

OCH nästa vecka åker jag till Norrköping, Gävle och Stockholm. Så lite resande blir de ju iallafall :) 

                                                                            And then one thing led to another


Kommentarer
Postat av: Tormaiken

Hi there and nice greetings from Germany. I saw this really good site and thought to sign the guestbook. So keep up the good work - I already added the site to my personal favorites.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback