Vårruset

Hörde folk som heja utanför fönstret och vad är det jag ser.. Det är ju vårruset i Örebro!
Liljan och Anna hann jag se.. Duktigt tjejer! Blev lite sugen faktiskt. Jag hatar, verkligen hatar att springa. Den enda gång jag har försökt bli bra på att springa var när man skulle klara strömmen på 15 min i skolan. Jag var ute och sprang på VINTERN för att bli bra till sommaren. Jag hade bestämmt mig att klara det. Men det gick åt helvete. 17 minuter tog det och jag höll på att dö. Mina kära klasskompisar däremot tog fuskvarvet och satt och väntade in tiden för att sedan få sitt MVG. Det är ju fan att man är en sån jävla mes.
Men nu blev jag sugen. Kommer ju inte köpa nåt träningskort när jag flyttar hem över sommaren. Så det skulle ju vara perfekt om jag kunde tycka att det var roligt. 

Ni här väll inte missat det här!!
                                                                                           
                                                               Det är en talang att ge komplimang!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback