Crazy


Dessa jävla muffins höll på att kosta mig ett finger. Trög i huvet som jag är, ska jag ha på visparna på elvispen och vad gör jag? Råkar komma emot turbon och mitt finger böjs bakåt men en våldsam kraft. Något knakar till och jag står som paralyserad och kollar på mitt finger. Kan jag röra det? Knappt.

Jag blir fan rädd för mig själv ibland.
Hur fan ska jag kunna bli sjuksköterska om jag inte ens kan använda en elvisp korrekt?

Det som knaka var tack och lov inte mitt finger utan elvispen som gick sönder. TUSEN TACK era melissa tillverkare, att ni gör billigt skit som jag köper och skonar mig ett finger. Puh hade jag haft en riktigt jävel hade jag fått bakat med nio fingrar i fortsättningen.. uuhhh.

Här har ni min helg!!!!
Hör och häpna. Kl 15:30 åker jag och hämtar Malin på tågstation MED BIL.
Eller aa inte på station direkt. Typ 300 meter ifrån station.
Jaa där det inte var så mycket bilar.
Jaa inne i nån gränd i stan.
Jaa sen blev de ju guidning i 30 min tills hon hittade mig.

Sen åkte vi till Maxi för att handla mat och för att låta Alex plugga ifred till sin tenta.
Men jag råkade visst ha ringt Alex fem gånger + skickat ett sms under denna tid.

Uppringning 1; -VAA FAAN TOG JAG BILEN FÖR H E L V E T E!!
Uppringning 2; -VAA FAAN ALEX DET FINNS JU INGET BENSIN I BILEN. KOMMER JAG KLARA MIG? DEN ÄR JU SNART PÅ NOLL. VET DU HUR MYCKET TRAFFIK DET ÄR???
Uppringning 3; Alex svarar inte
SMS; Hehe hej! har vi köttfärs hemma?
Uppringning 4; Vad ska du ha för öl?
Uppringning 5; Allleeeexx har du lust att kasta ner två tior så betalar jag för att stå här nere? Nää jag skiter i gartis parkeringen för att jag är SVETTIGT OCH ORKAR INTE TRASSLA. NU FÅR JAG INTE I BACKEN HELLER!!!!

Jaa jag vet. stackars alex.

Men sen lagade jag en god paella. Då blev vi alla på bra humör igen :)



Malin firades med packet och fika :)


Sen var det dags för Jessicas fest!!





Alltså privatfester är bra
Men farliga
Det är både kul och förbannat ångestfullt när alla få bidra med sina minnen och på så sätt pussla ihop kvällens bravader
Så vad hade då skett?
Colin fick på morgonen börja med att spärra sitt kontokort, spårlöst
Utanför vårat fönster på andra sidan trottoaren ligger min systers spya
Alex tog ett jogging varv (ca 23:00) och runt lokalen i hopp om att hitta hans "försvunna" öl HAHAHAHA!!
Och Jag, lilla jag. Fick tidigt info att jag dragit en näve åt porris utan anledning sent på kvällen.
Tidigare på kvällen hade jag skoj "slagits" med Marcus i klassen. Detta mindes inte han heller, men det förklarar min armvärk.
OCH sist men inte minst ska jag ha slagit någon annan kille? Som typ hade fått näsblod.

Öhh Nina. Hulken?
Vettdefanalltså.

                                                 Vad ska jag tro på tro på tro på när.. det blir så här?


Kommentarer
Postat av: malin

HAHHA ja jävlar en värd helg med andra ord!^^

2010-10-12 @ 22:30:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback