Livet Livet


Jag har blivit beroende av smoooootie.
Blev en idag OCH igår till frukost.
Och till mellanmål.
GOTT!!

Helgen i sthlm..
Jaa den blev ju lyckad men inte som beräknad
Fre-lör sov jag hos Amira som på lördag morgon blir sjuk :(
Lördag dag får jag gå på ensam shoppingrunda
(vilket jag inte har ngt emot, brukar gå bättre när jag får stå och vela i 20 min innan jag bestämmer mig för köpet)
OCH SÅ kvällen
Jag flyttade lite snittsigt hem till Fannys kompis mamma. Jah!
Och sen blev det utgång med Fanny och hennes gymnasie-crew.
Det var kul! Nu har jag äntligen varit ute och svängt om i storstaden.









Heeyy vet ni vad?
NYÅRSKRYSSING är bokad!!!!!!!!!!!!!!
Fytusan så skoj.. Älska att ha något att spika upp!

                                                                                    Min kropp är där jag bor


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback