Ännu ett smart drag av nina magnusson

Jaha den här helgen var det Fanny som skulle firas!








Mycket skoj och dans på förfesten.. jaaa
Men vad hände sen?
I kön till strömpis blir jag lite lätt förbannad på vakten som prommt skall låta sin polare få ställa sig framför oss.
-Nää va fan varför ska han stå här? Han har inte stått här! säger vi.
-Jo det har han, släpp in honom nu, fortsätter vakten.
Mina skruvar lossnar, mina hästar springer från stallet, bara smörknivar i lådan
-Aldrig, säger jag, OM HAN ställer sig framför mig GÅR JAG hem!!
Vakten rör inte en min, killen hoppar in framför oss, jag går hem.

30 steg efter kön kommer jag ju på att det där var ju kanske inte så smart.
Nej, det var det inte heller.
Jävligt osmart faktiskt

Men bättre upp
Nästa helg blire 50 års kalas utan köer.. utan vakter..
Det ska nog gå bra!


btw vad tycker ni om mitt hemmameck kort jag gjorde till Fanny?? Inte illa va :) 


                                                                                             Tack och adjö
                                                                                         vakter gå och dö
                                                                                      den dag ni står i kö
                                                                                              ska jag se till
                                                                                               att ni får spö           


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback